سه،پنج،دو
سه،پنج،دو

سه،پنج،دو

دانلود آهنگ جدید یاس به نام من ادامه میدم+متن آهنگ




mp3 – 128

download

mp3 – 320

download

 

متن آهنگ در ادامه مطلب ...

  

(متن آهنگ من ادامه میدم)

ورس ِ 1 :
آه ... یا ... یا ...
این روزگار قلب ِ منو چاک داد خوردم زمین و روبروم وایستاد
گفت که دستام و بگیر و
تا دستام رو بردم سمتش خندید و ف*ک داد
آه
همه به ظاهر گرم ولی نظاره گر نگاه شادشون به دردم اضافه کرد
اون ها که داشتن تو عقده میمردن
اون ها که سر سفره ما لقمه میخوردن
تا اینو فهمیدن ما زمین خوردیم تماشا می کردن و تخمه می خوردن
منم جواب دادم با یه آه بلند
اون ها نشستن و منم تو راه قُــلّـم
اونایی که منو به حال خودم رهام کردن تو دردام ناله کنم
فعلا مهم هدفه ولی وقتش میرسه
که زندگینامشونو پاره کنم

 

کروس:

بکوب ...
پاهات و محکم روی زمین و باز
بگو ...
  اینجا  تازه اول مسیره روی پات
بمون ...
انتهای این مبارزه برد با ماست
به جُمب
وقت نیست پاشو
بگو ...
من ادامه میدم
بکوب ...
پاهات و محکم روی زمین و باز
بگو ...
  اینجا  تازه اول مسیره روی پات
بمون ...
انتهای این مبارزه برد با ماست
به جُمب
وقت نیست پاشو
بگو ...
من ادامه میدم

 

ورس ِ2:


من ادامه میدم تو این قصه بیدارم واسه صد تا آلبوم تکست و بیت دارم
ادامه میدم تا وقتی حرف هست
آتشفشان رو نمیشه با برف بست
له شدم وقتی باید غنچه می دادم حالا توی اوج درد و اوج بیدادم
ولی ..
تا الان هم به درد هام فرجه می دادم
ببین من یه پا برج میلادم
ادامه میدم مرز ها رو می شکنم اینو می گم به اون ها که حرف هامو می شنون
تو زیرزمینم اینجا خونمو ساختم
ادامه میدم تا وقتی جونم رو باختم
هرکی بهم ضربه زد بخشیدم بی شک هر چی زخمی تر وحشی تر میشم
واسه رسیدن به هدفی که پی ــِشم
رپ رو می ذارم کنار ولی به یه شرط
وقتی رپ فارس رو بسازم و بمیرم طرفدار ها زیر جنازم رو بگیرن
بشینن همگی کنار تابوت
بگن یاس همیشه به یاد ما بود

 

کروس:

بکوب ...
پاهات و محکم روی زمین و باز
بگو ...
  اینجا  تازه اول مسیره روی پات
بمون....
انتهای این مبارزه برد با ماست
به جُمب
وقت نیست پاشو
بگو ...
من ادامه میدم
بکوب ...
پاهات و محکم روی زمین و باز
بگو ...
  اینجا  تازه اول مسیره روی پات
بمون ...
انتهای این مبارزه برد با ماست
به جُمب
وقت نیست پاشو
بگو ...
من ادامه میدم

 

ورس ِ 3:


اونکه پای خونواده جنگید خاطرات مثل کوله بار سنگین
رو دوشمه هنوزم عذابم می ده
ولی به زندگی باز هم جوابم اینه
هی زندگی چی کار کردی با من؟.تو این و بهم بگو تو نامردی یا من ؟
اینم بدون این تویی که تهش باختی
من ادامه میدم هنوز من رو نشناختی
تا اون روز که ببینم ایران بهشته من این رو میگم دارم ایمان بهش
من ادامه میدم حتی تویه قفس
حالا باز بیا دور ما رو دیوار بکش
من عمرم رو تو ظلمت سر نکردم واسه رسیدن شانس صبر نکردم
من با صفر یه کاری کردم  مطمئنم
خیلی ها با صد تا صد نکردن

 

اُترو:

آه من ادامه میدم
دعا می کنم که خدا به بدخواهامون هم بیشتر بده بلکه دست از سر ما بردارن
چه سوختیم چه ساختیم
چه بردیم.چه باختیم
چه لری چه لاری
چه کردی چه فارسی
چه بلوچ چه گیلک
چه ترکی چه ساری
شکفتیم شکافتیم
شتافتیم تا ساختیم



YAS
MAN EDAME MIDAM (I'll Continue)
-English Translation-


These times have messed-up my heart
I fell hard -- it stood over me
Said 'Take My Hand'
And as I reached out
It laughed and gave me a "%#@ sign!

Everyone seemingly warm, but
Viewers with their happy stares
Just added on to my pain
Those and their hang-ups, just dyin'
Those at our table, dining
Soon as they saw us come crashing down
Stood by and watched, while still munching
I only responded with a loud sigh ...
They're sitting around, while I head to the top
Those who left me on my own to be
Freed me to moan in my agony
For now, my eyes are only on my goals
But the time will come to shred their history

CHORUS:

STOMP your feet on the ground and SAY IT again:
"This is just the beginning!" STAY on your feet!
At the end of this line, the win is ours.
Hurry, there is no time, GET UP and say, "I'll Continue"!

I'll Continue, I'm wide awake (in this story)
Got enough texts & beats for 100 more records
I'll Continue as long as there's still more to say
You can't stop a volcano even with snowfall

Got crushed , just when I was ready to bloom
Now I'm at the height of pain and misery
But till now it was me, who gave way to my pain
On my own, I'm as great as the highest tower (Milad)
I'll Continue and break any border
I'm saying this to those who can hear my words
I built myself in this underground
I'll Continue till I lose my life
Anyone that knocked me, I forgave without doubt
The more injured the wilder I get,
For reaching a goal that I'm going for
I'll put aside rap, but on one condition
When I bring Persian-Rap to the top, and after I die
My fans carry my body, sit around me and say:
"At least YAS had always us in his mind".

CHORUS:

The one who fought for his family
Memories like a heavy load
Still on my shoulders, still troubling me
But this is still what I say to life:
"Hey life! What have you done to me"?
"Tell me! Who was the coward, you or me"?
"Know that it was you who lost in the end".
"I'll Continue. You still haven't known me!"
Till the day that I see IRAN as heaven
I'll say this and I have faith in it
I'll Continue, even in a cage
Go ahead, build another wall around us
I didn't live my life in darkness
I didn't stick around and wait for luck & fortune
I did with zero, something that I promise you
Many, with 100 out of 100 didn't do!

YAS:
"I pray to God that he gives more (takes care of) all my haters -- so maybe then they'll lay off of me!"

Whether we win or lose
Whether we build or burn
Whether a Lore or Lar
A Kurd or Persian
A Baluch or Gilak
A Turk or Sari
We blossomed and tore
(with haste)
We kept going and built
نظرات 3 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 18:29 http://1nicegirl8.blogsky.com/

اینو دارم
یعنی خیلی باحاله
یاس رو دوست دارم

استاد خبره...๏̯͡๏ پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 17:33 http://pointissubject.blogfa.com/

استاد خبره...๏̯͡๏پاسخ میدهد:انقدر به مشکلاتم خندیدم ، که بهشون بر خورده دارن دهنمو سرویس میکنن :|
گوم شین کصافتا چقد بی جنبه ان این مشکلات اصاب ندارناااااااا

darya دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 11:00

واقعاعالیه

بله بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد